niedziela, 14 lutego 2010

13 komentarzy:

  1. Mimo iż miałem przyjemność jeździć w O.S.K Mario na doszkalaniu zaledwie kilka godzin, to było to kluczowe kilka godzin, które przyczyniły się do zdania egzaminu. W poprzednim ośrodku, w którym ukończyłem kurs jeździłem z 4 instruktorami, ale żaden z nich nie włożył tyle zaangażowania, chęci i dobrej woli w to by pomóc mi wyeliminować błędy co Pan Robert. Gorąco polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę szczerze polecić O.S.K Mario, gdyż po zaledwie kilku godzinach doszkalania, nauczyłam się bardzo wiele, a przy tym bezstresowo i w bardzo miłej atmosferze. Dlatego też Pan Robert ze swoim podejściem i zaangażowaniem przyczynił się do tego, że mój wynik egzaminacyjny był pozytywny, już przy pierwszym podejściu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wystarczyły dodatkowe 4 godziny jazdy w O.S.K. Mario aby pozytywnie zdać egzamin i wyeliminować błędy, na które nie zwrócił uwagi poprzedni instruktor. Bardzo przyjemna jazda w miłej atmosferze z zawodowym instruktorem - Panem Robertem. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Panu Robertowi zdałam egzamin z jazdy bez problemu, w fatalnych warunkach drogowych. Polecam wszystkim tego instruktora. Prowadzenie samochodu stało się dla mnie dzięki temu Panu czystą przyjemnością.
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapitalny instruktor! :) Dla Pana Roberta nauka jazdy jest pasją. Potrafi wszystko ze spokojem wytłumaczyć. Bez problemu zdałem za pierwszym razem dzięki panu Robertowi. Serdecznie Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetni instruktor! Pan Robert ma podejście i cierpliwość. Do każdego podchodzi personalnie, wykazauje zaangażowanie. Dzięki panu RObertowi poczułam się pewnie za kółkiem i jazda samochodem sprawia mi przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze polecam O.S.K Mario! Z Panem Robertem jazda samochodem to czysta przyjemność! Pan Robert wszystko dokładnie wytłumaczy z olimpijskim spokojem ;) Bezstresowo i w bardzo miłej atmosferze! Wszystkim zainteresowanym gorąco polecam a Pana Roberta serdecznie pozdrawiam!!
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie polecam ten Ośrodek. Pan Robert to prawdziwy profesjonalista i pasjonat. W przeciwieństwie do większości szkoleniowców, nie zależy mu na tym, by po 30 godzinach jazdy, wypchnąć kursanta z samochodu. Wkłada on natomiast ogromnie dużo wysiłku w to, by prowadzenie samochodu było dla uczącego się przyjemnością. Jednocześnie, dzięki swojemu dystansowi i poczuciu humoru, pozwala na wyeliminowanie większości czynników stresogennych, co jest niezwykle istotne. Wiem, że to dzięki Panu Robertowi udało mi się zdać egzamin za pierwszym razem, mimo iż w godzinach, w którym zdawałem, udało się to tylko trzem osobom na 36, które próbowały swoich sił. Bardzo, bardzo polecam, bo to prawdopodobnie najlepszy szkoleniowiec w Poznaniu! Pozdrawiam Panie Robercie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie polecam tę szkołę jazdy. Dowiedziałem się bardzo wiele ciekawych rzeczy apropo bardzo wielu sytuacji jakie można napotkać w życiu podczas użytkowania samochodu. Lekcje przeprowadzane z miłej atmosferze. Wszystko zostało mi dokładnie wytłumaczone. Co prawda radze z przyszłymi kursantami przeprowadzić więcej parkowań równoległych tyłem, ponieważ powiem szczerze mnie ono trochę zaskoczyło na egzaminie. Jednakże egzamin zdany za pierwszym razem, przyznaje że jako jeden z nielicznych z dwóch grup które zdawały egzamin w tym samym czasie. O czymś to świadczy. Dodam jeszcze że zostałem nauczony jazdy samochodem, a nie pamięciowego kierowania tylko po winogradach. Za co muszę podziękować bo nie mam obawy przed wsiadaniem za kółko i sprawia mi to przyjemność. Pozdrawiam serdecznie. Maciej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Firma naprawdę godna polecenia. Zdałem za pierwszym razem, chociaż wcześniej praktycznie nie jeździłem samochodem i uczyłem się wszystkiego od podstaw. Co do instruktora Roberta - jest to osoba, której pasją i misją jest jak najlepsze wyszkolenie kursanta zarówno do zdania egzaminu jak i późniejszej jazdy, naprawdę pełen profesjonalizm i indywidualne podejście. Do tego zajęcia są prowadzone z jajem, a i cena kursu niewysoka. Także szczerze polecam, Robert jeszcze raz dzięki:) pozdrawiam - Wiktor.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gorąco polecam szkołe Mario. Jazdy miałem z Panem Robertem świetne podejscie do ludzi, wszystko tłumaczy ze spokojem i wyrozumialościa. Nauczył jeździć "pięknie i zjawiskowo". Efekt: egzaminu zdany za pierwszym razem.Pozdrawiam i jeszcze raz Dziekuje i jestem wdzieczna za pomoc:):) Beata

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie polecam ośrodek szkoleniowy Mario. Świetna atmosfera zarówno podczas zajęć praktycznych jak i teoretycznych. Nie wyobrażam sobie, żebym gdziekolwiek indziej lepiej nauczyła się jeździć. Kurs został przeprowadzony rzetelnie i zupełnie bezstresowo. Jazdy sprawiały mi za każdym razem przyjemność. Jeszcze raz serdecznie polecam. Ula

    OdpowiedzUsuń